PERSONALISTIKA

V rámci Personalistiky pre Vás zabezpečujeme: 

Udržiavanie personálnych zložiek zamestnancov spoločnosti podľa platnej legislatívy.

Nepretržitá podpora pre HR tím a zamestnancov spoločnosti v prípade riešenia mzdových otázok.

Zabezpečenie administratívneho procesu pri nástupe a odchode zamestnancov, komunikácia s úradmi a inštitúciami, pracovnoprávne služby.

Zhotovenie rôznych dokumentov a potvrdení pre zamestnancov na požiadanie.

Kontrola a posúdenie aktuálnych pracovných zmlúv.

Príprava a zhotovenie nových pracovných zmlúv.

Príprava a zhotovenie dodatkov k pracovným zmluvám.

Pomoc a podpora pri zhotovovaní interných smerníc HR agendy a nastavovaní procesov.

 

Zostaňte s nami v kontakte

Prostredníctvom kontaktného formulára máte možnosť zaslať otázku alebo pripomienku na naše služby, napísať svoje podnety alebo sťažnosti. Formulár odošlete kliknutím na tlačidlo Odoslať správu. Odpovieme Vám v čo najkratšom čase.

Spracúvanie Vašich osobných údajov uvedených v kontaktnom formulári je oprávneným záujmom riadneho vybavenia Vašej žiadosti. Viac informácií o spracúvaní osobných údajov.